İç sıkıcı bulutlarımın üzerine üzerine gelmelerine izin vermeme sözü

 "Bırak kurt kemirsin seni. Madem ki kurdun dişine göresin."

Buradaki yenilgi, bu takatsizlik bizi en çok sakınmamız gereken yerimizden vuruyor. Hiçbir şeyi paklamayacak, sevdiğimiz şeyleri tanınmaz hale getirecek. Korkutuyor bu beni. Öylesi, fiziksel etkiler, bu mücadeleye harcanan günler, haftalar bunlar katlanılır ve geçer. Sevilebilir bile bazen. Esas seni değiştirecek diye korkuyorum. İnsanın sadece kendisi ile, algıladıkları ile meşgul olmasını sağlayan bir şey bu. Bu da başka bir odası değil mi bencilliğin. Benim tanıdığım parıltının barınamayacağı bir oda. 

Kendinde kerametler uyduran adamların sıkça söylediği şeylerle pişti olma pahasına düşündüklerimi söyleyeyim. Zaten varsa bir keramet, bende değil dünyadadır. :) Canım dünya! Huzursuz bir akşamdı dün akşam. Aslında öyle olmaması beklenirdi. Son günlerde, galiba sadece bana bakan yüzünde de değil, dünya ile yeni bir uzlaşma zeminine karar vermişsin gibi bir izlenimim var. Bilmem doğru mu, ahkam kesmekten de çekiniyorum bir yandan. Ama sanki senin aklında bir şey var. Ona güveniyorum. Bu da bana yukarıdaki korkular şimdilik yersiz diyor. Kendi payıma aklıma gelen; "iç sıkıcı bulutlarımın üzerine üzerine gelmelerine izin vermeme sözü" de, bu oyunda senin tarafında olduğumun bir niyet beyanı olsun. :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bütün mümkünlerin kıyısında

Bu buluşmaya bir isim vereceğim

Bu dünyada kötüler hep aynı şeyi söylüyor