10.3.16 KİM BİLİR

Düşünmem gerekenleri düşünüyorum bu saatlerde.

Düşünmem gereken şeyleri neden düşünmem gerektiğini, bana bunları neyin düşündürdüğünü ve varacağım sonucun benim için önemini.

Davulun sesi uzaktan hoş gelir atasözünün ne kadar doğru olduğunu ilk defa bugün anlıyorum ve cümle içerisinde kullanıyorum (bu hoşuma gitti)

Yakınlık denen şeyin güzel olduğu kadar çirkin  de olduğunu anlıyorum sanırım, yani örülen duvarlar, koyulan kurallar, çizilen sınırlar aslında o kadar da kötü değilmiş. Olması gerekmiş.
İnsan denen şey kaktüs gibiymiş. Çiçekmiş ama dikenleri varmış. Uzaktan dikenini görmez yaklaşırsın ve en yakına ramak kala can yanması başlar.

İnsan = Kaktüs

Düşünmem gerekenleri düşünüyor olmak zor. Direkt neden düşünmem gerekenleri düşünmüyorum da düşünmem gerekenleri düşünüyorum bilmiyorum sanırım vardığım sonuca göre onları düşüneceğim yada düşünmeyeceğim.
Bu kırıcı sanırım.

 ⏭ don't worry, be happy

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bütün mümkünlerin kıyısında

Bu buluşmaya bir isim vereceğim

Bu dünyada kötüler hep aynı şeyi söylüyor