Küçükken eline oyuncak bir uçak alıp yükseğe kaldırıp uçuruyormuş gibi yaptın mı hiç? Yaptığını varsayıyorum
Bu yıl o uçak olmak istiyorum.
Neden gerçek bir uçak değilim diye sızlanmayacağım, biri beni eline alıp uçuruyormuş gibi yapıp mutlu olurken gerçek bir uçak olmadığımı düşünüp o andan zevk almaktan kaçmayacağım, bir gün gerçekten uçabilmenin hayalini kurup kendime de o beni gerçek bir uçak gibi görüp uçurana da kaş çattırıp, surat astırmayacağım. Tam tersi gerçek bir uçak olmadığım halde birinin/kendi kendimin beni öyle görüyor olmasına mutlu olacağım. Buraya mutlu olacağım diye  biten bir sürü cümle yazabilirim ama onu da yapmayacağım.
Ne olmak istediğim ve ne olacağım ile ilgilenmeyi bırakıyorum. Belki tamamen yapamam bunu çünkü biraz da üzerine düşünmeyi ve konuşmayı sevdiğim konulardan ama en azından bir süre bunlarla ilgilenmeyeceğim. 
Ben neyim, ne yapıyorum ve ne oluyorum.
Evet, ne oluyorum
Plastik saçma sapan bir oyuncağı gerçek bir uçak gibi görebilen çocuk gözlerine sahip bir Dünya var. Dünyada ben, Dünyada sen, Dünyada uçaklar ve çocuklar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bütün mümkünlerin kıyısında

Bu buluşmaya bir isim vereceğim

Bu dünyada kötüler hep aynı şeyi söylüyor