YAŞLI KÜÇÜK KIZ

Aynı masa farklı kuşaklar. Bir olan tek şey masa değil, kahvaltı tabakları, ekmek sepeti
40 yaş üstü ve 15 yaş altı
Paylaştıkları şeyin daha farklı şeyler olmasını dilerdim. Masada küçük 1 kız var ve 8 büyük kadın.
Muhtemelen sürüklenerek ve mecburiyetten masalarında bulunun bu kızın farkında değiller mi de "Nermin'in kendi boyadığı çarpraz bacaklı sehpahalarından" bahsediyorlar.
Küçük kızın telefonu ile ilgilendiğini görüyorum. Elleriyle çerçevelediği telefonu ile ilgileniyor ve masa da hala sehpahalardan bahsediliyor.
Beni anlıyor musun?
Çünkü artık sinirlenmeye başlıyorum. Çünkü kadınlardan 3 tanesi de telefonlarına gömüldüler.
Şimdi merak ettiğim şey şu, ilerleyen zamanlarda masalarında var olan ama dokunmadıkları bu kızı nerede görmek istiyorlar?
İstedikleri gibi olmaz ise ne diyecekler?
Kız bu günü hatırlatacak mı?
Onlara "sehpahalarımı kendim boyadım" demeyi unutma küçük kız.

"Daha fazla yaşlanmak istemiyorum" dedi göz damlasını bir kerede gözüne damlatabilen, küçük kızın çarprazında oturan sarı saçlı kadın. 
Çarpraz. Bugün ne çok karşılaştık.
Daha fazla yaşlanmak istemiyormuş. "Yaş sen'lenmek istiyor mu?" diye daldım sohbete.
Gözlerin hepsi üzerimde. Küçük kız bana bakıyor, yaşasın!
Afedersiniz ama sizin onu istemediğiniz kadar yaş da sizi istemiyor emin olun hanımefendi. Yaş seni ne yapsın. Nasıl değer kazansın. 
"Yaş sen'lenmek istiyor" dedim küçük kıza. Hala şaşkın gözler üzerimde
"Yaş sen'lenmek istiyor!" dedim küçük kıza. 
Anlaması için açıklama yapmadım. Çünkü ne ben sohbete dalabildim ne de sarı saçlı kadın damlayı bir kere de damlattı gözüne

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bütün mümkünlerin kıyısında

Bu buluşmaya bir isim vereceğim

Bu dünyada kötüler hep aynı şeyi söylüyor